Gerhard Schröder orbáni kancellár svájci utasszállító-katasztrófája – Extra leleplezések, ahogy még senki nem merte (Predesztinációkkal)

Gerhard Schröder orbáni kancellár svájci utasszállító-katasztrófája – Extra leleplezések, ahogy még senki nem merte (Predesztinációkkal)

CIKK: Molnár F. Árpád “ELI” (orbán-vona és velük szövetséges külföldi fasiszta terrorista bűnbandái által halálos fenyegetésekkel üldözött és 100%-ban BETILTOTT Keresztyén (tehát Keresztény) Újságíró, Emberjogvédő, a Legkedveltebb Roma Jogvédő, Operatőr, Filmrendező, a Kínai és Tibeti Üldözöttek Szövetségének (KTÜSZ), a Törökök Életvédelmi és Emberjogi Szövetségének (TÉESZ) és a Pszichiátriai Állami Bűnözést Leleplezők Nemzetközi Emberjogi Szövetségének (PÁBLENESZ) alapító-elnöke, általános vélekedések szerint a bolygó Legfőbb Echelon-Tanúja)

Orbán Viktor barátja, Gerhard Schröder német kancellár és politikai gengszter-bűnbandája felelős a most tárgyalt repülőkatasztrófáért, és a 33 utazó közül a 24 halottért. A svájci légitársaság utasszállító repülőgépe – amely az utolsó érkező járat volt a zürichi reptéren – a reptér kifutójától 4 km-re és 50 méterre egy domboldalnak csapódott, mert a Gerhard Schröder vezette német kormány – piti politikai motivációktól vezérelve – betiltotta a biztonságos és ésszerű repülést.

Gerhard Schröder 1998-2005 között kencellárkodott. Despotikus fasizmusa Magyarországon is markánsan érezhető volt Orbán Viktor hatalomgyakorlásán keresztül, aki a szélsőjobboldali, fasiszta családi örökséggel és a náci apával terhelt Demeter Ervin titokminiszterén keresztül rendkívüli politikai üldözésekkel és politikai gyilkosságok szervezésével követelte Németország fasiszta minőségű igénytelen imádatát, és a német faj schröderi szolgálatát.

Orbán haverja, Gerhard Schröder kancellár Helmut Kohl-t követte az Adolf Hitler óta változatlanul kancellárnak nevezett, fölöttébb rossz emlékű  poszton. Gerhard Schroeder után a hitleri-schröderi örökséget változatlanul Keresztyén-üldözésekkel, a közelmúltban megbukott apartheid, titkosszolgálati állami gyilkosságokkal és az Echelon-Tanúk nemzetközi üldözésével és betiltásával tovább turbózó Angela Merkel folytatta. Ennek kapcsán megtekintheti pl. a következő Gyorsdokumentumfilmünket: “Apartheid politikai gyilkosságok: Merkel, Faymann, Orbán: a Sátán fasiszta tengelyhatalmában“.

A KÉPHEZ: Gerhard Schröder német kancellár és minden eddigi idők talán legrosszabb amerikai elnöke, George W. Bush, aki szó szerint pár nap alatt tette tönkre azt az amerikai világrendőrség-imázst, amit az USA 100-200 év alatt felépített.

Az utolsók halálos engedelmességéről, predesztinált számokkal

A Crossair Flight 3597-es járata 2001. november 24-én repült a németországi Berlinből Svájc legnagyobb városa repterére, Zürichbe, a fedélzetén 33 fővel. A gép félig üres volt; pl. egy 21 fős csoport tervezte, de mégsem szállt fel a repülőre, ugyanakkor ezen utazott a Spice Girls német változata, a Passion Fruit mindhárom tagja, akik aznap az életüket is vesztették. A másfél órás Berlin-Zürich útvonal – amely 660 kilométeres volt – igen rossz időjárási viszonyok közepette a végéhez közeledett. A Hans Ulrich Lutz vezette svájci repülőgép az utolsó érkező repülőgép lett volna a svájci Zürich repterére.

A KÉPHEZ: 3 plusz 1-et a katasztrófának. Az utolsó beérkezőknek jár a vörös égbolt.

A repülőgép a modern technológiával szervezett 14-es kifutóra szállt volna, de a fasiszta Németország és annak orbánista kancellárja, az Adolf Hitlert és Angela Merkelt idéző Gerhard Schröder és társai tömeggyilkos politikai őrjöngései miatt politikai utasítás volt arra nézve, hogy ne használja Svájc a 14-es, modern kifutópályát, mert annak megközelítése zavarja a német lakosságot, hanem használják a sokkal alul-felszereltebb 28-as kifutót. A reptér akkori térképén látjuk, hogy a két kifutópálya egymással csaknem ellenkező irányban van: a fasiszta német apartheid vezetés által üldözött 14-est észak-nyugatról, a 28-ast kelet-észak-keletről lehet leszállás céljából megközelíteni. A fasiszta kormányzat úgy gondolta, politikai okokból kellemetlenkedik, károkat okoz a svájci polgári repülőtereknek és légitársaságoknak, és a Hitler által fordítva nemesített német fasiszta gén beteges bűnözői identitásánál fogva, kitolásból kockáztatja a világ népeiből való polgári lakosság – németek, svájciak és bármely további nemzetből valók – tömegeinek életét. Jellemző az isteni ítéletekre, hogy ez olyan jól sikerült, hogy az amerikai Spice Girls német utánzata, a Passion Fruit zenekar teljes személyzete életét vesztette. Így jártak a németek a Hitler-féle Júdások fajnemesítése következtében, mellyel olyan bűnözőket, nemzetközi terrorista tömeggyilkosokat neveltek ki, mint a valóban ördögök által fajnemesített, tehát elkorcsosult Gerhard Schröder orbáni fasiszta bűnöző.

A KÉPHEZ: Árpád-sávval határolva.
Az Árpád-sávval és a Tesla-csodákkal stb. kapcsolatban egyik prófétikus Cikkünket is ajánljuk: “Éjszakai népmesék – Családi lakrész ügynököknek, bafomet és a többiek“. A különös alagútban készült Cikk hogy, hogy nem, 2008.08.18-án íratott és került publikálásra.

A modern, 14-es kifutópálya a precíziós ILS nevű leszállási rendszerrel rendelkezett. Az ILS kommunikál a repülőgép fedélzeti számítógépével, és rádióhullámok segítségével maga végzi el a leszállás zömét, a földről, hogy a robotpilóta gyakorlatilag leteszi a gépet a kifutóra. A 28-as ezzel szemben nem rendelkezett ILS-rendszerrel, hanem egy sokkal veszélyesebb, régebbi rendszert használt, ami tájékoztat a repülőgép irányáról és távolságáról, de pl. már a magasságáról sem. A leszállást sokkal inkább a pilóta végzi.

A 28-as ráadásul pont az ellenkező irányból volt megközelíthető, mint a modern 14-es. Ez fölösleges pszichikai terhek tömegét jelentette mind a repülőgép személyzete, mind a repülésirányítók ellen, a fölösleges kerülők és hatalmas kanyarok pedig szintén értelmetlenül növelték meg az elégetett üzemanyag által a környezet-szennyezést is, nem beszélve a halmozottan jelentkező életveszélyekről. A 28-as leszállópálya a 14-es viszonyrendszerében úgy helyezkedett el, mint egy háromszög egy-egy oldala: az egyik a 14-es, a másik a 28-as.

A Schröder-katasztrófa faji előszele volt, hogy a földbe csapódott gép előtti utolsó repülő személyzete, a Crossair-3797 rádión jelezte a toronynak, hogy – idézve – csupán 1,3 mérföld távolságból látták meg a kifutót; olyan rosszak voltak a látási viszonyok. Ennek a beszélgetésnek fültanúja volt az orbán-schröder-féle fasiszta mészárlás áldozatgépének személyzete is. Az a gép, amely a német Spice Girls-zel utolsónak akart leszállni a zürichi reptéren, igen, a 28-as kifutóra…

A KÉPHEZ: A Crossair 3597 farkán a jelek akár Nagy Sándor (Naleksz) világszintű Echelon-Tanú képein feltüntetett saját monogramja is lehetne.

A 20 éve a Crossair pilótájaként dolgozó Hans Ulrich Lutz a rossz időjárási hírekből is arra a belátásra jutott, hogy ezért alacsonyabban kell megközelítenie az életveszélyes leszállópályát, nehogy túl későn vegye észre, és vagy ne tudjon leszállni, vagy emberi hiba következtében a földbe csapódjon. Eredetileg a 14-es kifutóra tervezték a leszállást, de a faji eredetű, a hibás, fasizált német gén miatt meghozott orbáni minőségű schröder-féle bűnöző jogszabály, és a fasiszta génnevelés adta feltétlen engedelmesség primitív csordatörvénye mind a repülés-irányítót, mind a pilótát és a másodpilótát, az újonc Stefan Löhrer-t is a fasiszta politikai bűnözők ostoba igényeinek való megfelelésre késztette. Így – bár megszeghették volna a náci utódok által hozott jogszabályokat – sem a repirányító nem nyitotta meg a 14-es kifutót, sem Hans Ulrich Lutz pilóta nem tagadta meg a leszállást, kérve másik leszállási útvonalat, hanem megfeleltek az ellenséges állam kancellárjának, aki akkor éppen nem Adolf Hitler, hanem egyik merkeli utódja, Gerhard Schröder orbáni, Demeter Ervinesen fasiszta jellegű kancellár volt.

A rossz időre tekintettel Hans Ulrich Lutz kapitány – szabályellenesen – az úgynevezett elhatározási magasság alá, azaz 260 méter alá süllyedt, hogy megláthassa a reptér kifutójának fényeit. A pilótafülkében található DME berendezés a reptértől való távolságot jelzi, ami a katasztrófában tönkrement, annak adatait pedig – láss csodát – a fekete doboz nem rögzíti. A két pilóta beszélgetését viszont rögzítette, és ebből kiderült, hogy Lutz kapitány hangosan közölte a mérő állását, amikor az 6 mérföldes távolságot jelzett a kifutótól. Ezt követően viszont – nyilván az időjárási rossz hírek hatására, valamint feltehetően akár az újonc másodpilóta tapasztalatlansága miatt – ő is szemmel kereste a kifutó fényeit. A szabályok szerint ezt a pilóta nem tehetné, hanem neki a műszereket kell néznie addig, amíg a másodpilóta nem mondja hangosan, hogy vizuálisan (azaz a saját szemeivel) észleli a repteret.

A KÉPHEZ: HÍRHÁTTÉR – A halálos Hegy és a Világforradalom
Filmajánlatainkból: Sziget 8 – A TEREMTŐTŐL Hollywoodig (Forrásfilm, Kulcsfilm) (Film, 21 perc; KLIKK!)
A poszteren Steven Spielberg és Molnár F. Árpád (ELI), akit már A HÍRHÁTTÉR megalapítása előtt a világ Legfőbb és Legnagyobb Hatásúra Teremtett-Tervezett Echelon-Tanújának tartottak.
3 plusz 1-et a katasztrófának. Az utolsó beérkezőknek jár a vörös égbolt.
Gyorsfilmünk Címe: Apartheid politikai gyilkosságok: Merkel, Faymann, Orbán: a Sátán fasiszta tengelyhatalmában (Film, 13:58.88 perc; KLIKK!)

Viszont csöppet sem hétköznapi, hanem extrém durva hiányosság, hogy a leszállásoknál használt úgynevezett megközelítési térképeken a zürichi repülőtér előtt kimagasló hegy egyszerűen nem volt feltüntetve! Ez a legócskább polgári térképeken is akkora anomália lenne, ami kényelmesen elférne a világsajtóban! Most ne is arról beszéljünk, hogy felejtsük el a svájci precizitás mítoszát, melyet szintén a politikai szavazatok és a politikai tömeghisztéria tápláltak, vagy hogy a svájci gépen volt olyan mérőműszer, amit fejjel lefelé szereltek be. Hanem arról beszéljünk, hogy a politikai helyzet miatt a katasztrófavizsgálók azt a tényt, hogy az utasszállító repülőgépek térképein egyszerűen nem tüntették fel a reptér előtti halálos dombot, lazán félredobták, hogy a halott kapitányra kenhessenek minden felelősséget! Lutz kapitány és navigátora, Stefan Löhrer hiába is keresték a reptér fényeit, mivel a repülőgép és a reptér között elterült az a domb, ami lehetetlenné tette a vizuális megerősítést. Mivel Lutz kapitány szerint már látniuk kellett volna a kifutó fényeit, mégsem látták, ezért átstartolásra adott utasítást; tehát arra, hogy ne szálljanak le, hanem repüljenek át a kifutó felett. Az emelkedés érdekében emelkedési konstellációba álltak, a tolóerőt, a szárnyakat stb. emelkedési manőverhez állítva, de már túl későn: a fákat lekaszálva – a túlélők tanúvallomásai szerint erős rázkódások közepette – a földbe csapódtak. A becsapódás a kifutó szélétől 4 kilométerre és 50 méterre következett be. A közelben lévő falu szemtanú-beszámolói szerint a gép lezuhanása után az égbolt vörösbe borult.

Vörös égbolt látható! Delta-kód a Főprojecthez! Delta-kód a Főprojecthez!

A nemzetközi vizsgálók ama negligáló megjegyzése, hogy a katasztrofális térkép, amelyen nem tüntették fel a dombot, nem olyan érdekes, mert a két halott pilóta amúgy is ismerte a terepet, és különben sem kellett volna olyan alacsonyan repülni, meglehetősen szánalmas politikai kifogások a valódi felelősök mentesítésére. Hans Ulrich Lutz és Stefan Löhrer pilóták egész biztosan sokkal többet értek pl. egy olyan utolsó apartheid fasiszta nemzetközi terroristánál, amilyen Európa leghírhedtebb elmebetege, Orbán Viktor barátja, Gerhard Schröder német kancellár volt. Ha Schröder és politikai bűnbandája a mai napig szabadlábon van, mint aki jól végezte tömeggyilkos dolgát, akkor Lutz elsőpilótát már régen császárrá kellett volna koronázni.

A KÉPHEZ: A 28-as Kód ellenségként fogadja a behatolókat és az utolsókat, miközben akikre ráomlott a torony Siloámban, megölve azt a 18-at – Mondja Jézus – mind elvesztek, ha a Krisztus Útjára nem tértek!
{A HÍRHÁTTÉR-Filmek százaiban, évek óta a Frecce Tricolori (Háromszínű Nyilak) repülőkatasztrófáját vetítjük, az Emberiség ellenségeinek egy halállistájával. A Frecce Tricolori volt minden légibemutatók legnagyobb katasztrófája. A Predesztinált, Végrehajtott karambolok dátuma önmagában is halmozottan beszél: 1988.08.28.}

Túl ezen mindaz a tény, hogy a schröderi mészárlás-jogszabály miatt a vesztükre engedelmes, hibás pórnépnek kikiáltott Lutz kapitány és a földi repirányító a biztonságos 14-es helyett a halmozottan életveszélyessé vált 28-as leszállópályát választotta, azt a hétköznapi emberi hibát is sejteti, hogy mivel Hans Ulrich Lutz kapitány eredetileg a 14-es kifutóra készült, ezért annak ellenére, hogy a 28-asra álltak át, az elméjében még a 14-es kifutó terepe maradt meg, ahol pedig nincsen domb, aminek neki lehetne ütközni. A tévedést megerősíthette a legfőbb hiba, mégpedig az, hogy a 28-as térkép – elképesztő módon – egyszerűen nem tüntette fel azt a dombot, ami mindössze 4 kilométerre van a kifutótól, és amit minden repülőgépnek át kell repülnie ahhoz, hogy ne a havas domboldalba vágódjon. Az, hogy a repvizsgálók – hogy rákenhessenek mindent Lutzra – mindezeket félredobták, jellemző bepillantást ad a repülésvizsgálók politikai és szakmai megbízhatatlanságába, és minősíti az összes ezt megelőző és ezt követő katasztrófavizsgálat minőségét is. A repülésvizsgálók a legalapvetőbb hiányosságokat semmi különösre vették, és rákentek egy halottra minden felelősséget. Az, hogy egy-egy ilyen vizsgálat során pedig mik azok a bizonyítékok, amiket meg egy az egyben lenyelnek és eltüntetnek, ahogyan ezt a magyar repüléshatósági szervektől nem csak megszoktuk, de minden egyes alkalommal tömegével és iszonyú súlyában tetten értük(!), nos, mindaz pedig kiválóan fémjelzi az egész szakterület velejéig romlottságát, gyávaságát, meghunyászkodó, aljas gerinctelenségét és kisstílű, pitiáner politikai prostitúcióját.

A Forrás e cikket megelőzően is felhívta a figyelmünket arra, hogy a megközelítési térképek ama hiányossága, hogy azokon nem tüntették fel a hegyet, A HÍRHÁTTÉR (HHMM) eltitkolásának katasztrofális következményeire figyelmeztet! A Forrás olyanképpen fogalmazta ezt meg, hogy a titkosszolgálatok és lakájaik HHMM-titkolása és klasszikusan debilis, a politikában szokásos kezelése, miszerint amiről – amikor nekünk úgy kényelmes – úgy teszünk, mintha nem volna, és amiről nem beszélünk, az olyan, mintha nem is kellene számolni annak súlyával és következményeivel, avagy nem létezne, kiváló nyitott út a katasztrófához. A Forrás ezt a száz- és ezermilliárd dolláros tippet “Nyitott Út”-katasztrófának, és “Nyitott Út”-Projectnek nevezte.

Hasonlót sejtethet ugyaneme domb kapcsán, amikor azt  e cikk írása közben Schrödinger-dombnak nevezi. A kifejezésre természetesen nyilvánvalóan Schrödinger macskája jut az eszünkbe, és ez egy csapda. Hogy kik ellen, azt nem fedjük fel.

A politika igyekezett minden felelősséget a halott pilótára, Hans Ulrich Lutz-ra és a Crossair-re kenni, aki bár hibázott, ugyanakkor semmiképpen sem vonható felelősségre, csakis úgy, ha a repülésvizsgálók mindenekelőtt pontosan megnevezik a katasztrófát előidéző, a tömegmészárlásokat tudatosan, szándékosan, tervszerűen, aljas indokból és/vagy célból kockáztató terrorista német faji vezetést, mindenekelőtt Gerhard Schröder kancellárt és orbáni kisegítőit, valamint politikai prostituált csicskáit. Hitler fajdegenerációs törvényei okozta Schröder-törvények nélkül ugyanis nincsen Schröder-katasztrófa sem. A pilóta, Hans Ulrich Lutz 20 éve dolgozott a társaságnál, és 17 ezer órát repült; eme irdatlan mennyiségű repült óra során néhányszor hibázott. Erre el lehetett volna venni a pilótaengedélyét, de akkor sem lehet senkitől elvárni az abszolút tökéletességet, ahogy viszont életfogytiglannal kellene büntetni az olyan tudatos rombolásokat, pusztításokat és tömegkatasztrófákat előidéző fasiszta nemzetközi terrorizmust, amilyet Gerhard Schröder német orbáni kancellár és fajtársai szerveztek és követtek el: tudatosan és szándékosan!

A Crossair 3597-es járat katasztrófája a Svájc területén végrehajtott repülőkatasztrófákat illetően az eltelt 10 év legtöbb közvetlen halottal járó repülőkatasztrófa volt.

2002-ben a Crossair beleolvadt a svájci nemzeti repülőtársaságba, amelynek neve Swissair.

(Készült: 2012.01.16., VIII. kerület, Budapest, a próféta helye)

8.kerület, Budapest, Hungary
HÍRHÁTTÉR MULTIMÉDIA (HHMM): http://hirhatter.org/
hirhatter.multimedia@gmail.com
Telephone: +36/30/919-6386
——————————
We Are Christians and Echelon Witnesses and for Human Rights from Hungary. We are in danger, because PRESIDENT VIKTOR ORBAN IS KILLER AND ENEMY OF THE EARTH!
We are political pursued investigative journalists. They threaten us with assassinations: Viktor Orban (prime minister of Hungary) and more…

Reklámok

~ Szerző: Molnár F. Árpád - 2012 január 26..

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

 
%d blogger ezt kedveli: