Lévai Anikóval álmodtam, Orbán Viktor feleségével (Molnár F. Árpád bejegyzése)

levai_aniko_orban_viktor_szavaznakMa reggel az utolsó álmom volt ébredés előtt.

Egy fedett helyen voltunk, ahol mint egy gyári futószalag előtt ténykedtünk újságíró és jogvédő munkatársaimmal. De a helyszínen nem csak mi voltunk, hanem ott volt a külsősebbek közül például Póka László barátunk is, a Nem adom a házamat mozgalom vezetője, a bolygó diplomáciai szerveinek képviselői részéről világszerte ismert otthonvédő, akinek tevékenységéről ugyancsak világszerte születnek a jelentések a külföldi kormányok és titkosszolgálatok számára, ahogyan rólam annál is sokkal régebb óta.

Ami minket illet, a munka, amit a szalagnál és körülötte végeztünk, nem csak gyári, monoton munka volt, hanem a jogvédő és újságírói tevékenységünkkel kapcsolatban végeztünk kísérleteket a gyári szalagon, mi, hogyan működik, egyebek.

Mivel nem vagyunk bűnözők, hanem emberi jogokkal és a lakosság tájékoztatásával foglalkozunk, ezért időnként jöttek Orbán Viktor idióta, minden utasítást végrehajtó, a lakosság pénzén eltartott rendőrei igazoltatni, zaklatni bennünket. Megint jöttek, ott tébláboltak Orbán embereiként, és mivel egyik munkatársnőm nem dobta le azonnal az orbáni burzsoá rendőri felszólításra a vékony műanyagból álló, totálisan ártalmatlan eszközt, amivel dolgozott, hanem késett kb. 1 vagy 2 másodpercet, ezért rögtön elhívták igazoltatni. Nem mintha lett volna miért igazoltatni, hiszen minden közpénzünkön eltartott orbáni barom tudja, hogy 1-2 másodperc késlekedés vagy valaki jogvédő és/vagy újságíró léte nem szabálysértés, nem bűncselekmény és nem von maga után természetes önvédelmi rendőri intézkedést, ahogyan Orbán Viktor és Pintér Sándor tébolyországlása óta ez és a koncepciós perek viszont öncsonkító és önleleplező, Orbán Viktor részéről meghatározott rutin.

A munkatársnőnk odament mosolyogva, alávetve magát az igazoltatásnak.

Talán 5 másodperc sem telt el, ledobtam az időközben ismét kezembe vett munkaeszközt, és odaléptem a rendőrök közelében üldögélő és valami tevékenységet végző Lévai Anikóhoz, Orbán Viktor feleségéhez. Felemelt hangon és mindvégig tegező módon elkezdtem kiosztani. Közben ringyónak nevezve, hangosan és erélyesebben felszólítottam – a rendőrök is végig hallották -, hogy:

– A bűnöző haverjaidat provokáld!

Körülbelül kétszer azt is hangosan elmondtam neki, hogy ami most történt, abból ma délután már cikkek lesznek! Fél percnél is rövidebb osztásom közben, a vége előtt rám nézett, majd vissza, lefelé, maga elé, folytatva közben a kezében lévő tárggyal való foglalatosságot. Ekkor élesen rákérdeztem:

molnar_f_arpad_foldgomb– Capisci?!

Ez olasz szó; azt jelenti: “Érted?!” Kiejtés szerint így hangzik: “Kápísi?!”.

A felszólító vagy fenyegető hangú kérdésre Lévai Anikó gyors ütemben bólogatott párat. Ekkor még álltam talán másfél másodpercig, nézve Lévai Anikót, aztán otthagytam, visszamenve a pár lépésre álló szalaghoz.

Ekkor többek között az jutott eszembe: miért ilyen szelíden fenyegettem meg, hiszen sokkal szélesebb eszközeink vannak a megtorlásra, mint cikkeket írni.

Ekkor az álomlátás átúszott az ébrenlétbe és felkeltem.

A fenti álom előtt, kb. 1/4 6-ig tartott az a világkatasztrófa-álom, amiről az előző bejegyzésemben írtam, a következő címmel és elérhetőséggel:
Mai világkatasztrófa álmomban démoni lények lepték el a Földet
https://molnarfarpad.wordpress.com/2015/03/07/mai-vilagkatasztrofa-almomban-demoni-lenyek-leptek-el-a-foldet/

Reklámok

~ Szerző: Molnár F. Árpád - 2015 március 7..

5 hozzászólás to “Lévai Anikóval álmodtam, Orbán Viktor feleségével (Molnár F. Árpád bejegyzése)”

  1. Mostmár csupán abban bízom, hogy nem jósló álom volt, hanem rémálom.
    Mert ugye az, hogy mindazok, akik kinyitják a szájukat, rabszolgaként dolgozzanak, reális veszélye minden diktatúrának.
    Ennek, amit egy elmebeteg törpe, és környezete vezet, mindenképpen.
    Természetesen az is okozhat ilyen álmokat, hogy tudjuk, – és is tudom magamról – nem vagyunk elég kemények, amikor bírálunk, és figyelemfelhívunk.
    Minden erőmmel azon vagyok, hogy ez változzon.
    HAjrá!

  2. […] Mai világkatasztrófa álmomban démoni lények lepték el a Földet Lévai Anikóval álmodtam, Orbán Viktor feleségével (Molnár F. Árpád bejegyzése) […]

  3. […] A kapcsolódó irodalomból: Mai utolsó álmom: Kecskemét vezető ügyésze, romagyilkosságok és Schumann-hullámok Mai világkatasztrófa álmomban démoni lények lepték el a Földet Lévai Anikóval álmodtam, Orbán Viktor feleségével (Molnár F. Árpád bejegyzése) […]

  4. Ö nem Anikó …..ezt az álmodat sem forditottam le…..másvalamivel álmodtál…nem Anikóval. A rendörök nem rendörök voltak…vigyázzatok egymásra…

  5. […] A legutóbb publikált álmok: Álmomban Barack Obama az amerikai titkosszolgálatokkal zuhant a lángtengerként lángoló Pokolba Mai utolsó álmom: Kecskemét vezető ügyésze, romagyilkosságok és Schumann-hullámok Mai világkatasztrófa álmomban démoni lények lepték el a Földet Lévai Anikóval álmodtam, Orbán Viktor feleségével (Molnár F. Árpád bejegyzése) […]

Vélemény, hozzászólás?

 
