Mai utolsó álmom: Kecskemét vezető ügyésze, romagyilkosságok és Schumann-hullámok

molnar_f_arpad_thinker_blueMai utolsó, mélyebben bevésett álmom leírásra kényszerült.

Egy szobában voltunk; a szomszéd szobában többek között Kopasz Zsolt, Kecskemét vezető ügyésze volt. Abban a szobában, ahol mi voltunk, előtte egyebek mellett Néveri Zsolttal, Szlovákia egyik Echelon-tanújával beszéltünk, majd két nő maradt a szobában, akik hatásomra hangosabban kezdtek egymással beszélgetni. Kopasz Zsolt is szóba került köztük, akit az egyikük jó hangosan “kopaszpatkány”-nak nevezett, amire a másik is valamiféle helyeslő és gúnyos választ adott. Én csitítottam az első kritikust, hogy visszafogottabban.

A “kopaszpatkány”-ozásra idegesen és hirtelen esett be az ajtón Kopasz Zsolt és nyugtalanul próbált valamilyen szavakkal védekezni. Valahogy szó szerint másodperceken belül a romák elleni gyilkosságsorozat került szóba, Kopasz Zsolt pedig azt mondta: utána szeretne velünk (hármunkkal), egyenként elbeszélgetni a romagyilkosságokról és olyasmit mondott – mint akit megvádoltunk -, hogy ha ő úgy tényleg olyan elfogadhatatlanul járt volna el, akkor nem lehetne még mindig ügyész. Amikor bejött, nagyjából akkor következett a zenei lejátszón (ami a szobában ment) már nem tudom, melyik legnagyobb zeneszerző első szimfóniájának első tételéről Schumann I. szimfóniájának 4. tétele. De eközben olyan érzésem volt és maradt még mindig, hogy ez Schumann II. szimfóniájának 2. tétele. Pedig az I. 4. tétele. Kopasz Zsolt rám pillantva, óvatosan arra is tett valami megjegyzést, mintha kifogásolná óvatosan, miért szól az a zene, illetve főleg olyan hangosan miért szól.

Valamiért ez a zenei dallam és az álom eme történeti tétele kiemelkedően strukturált, mint amikor térben, térbeli domborzati viszonyok között valaki valamely részletet vagy azok egy hálózatát – furcsa kifejezéssel mondva – vastagon vagy vastag betűkkel szed.

Most eszembe jut az országok részéről még mindig titkon kezelt Schumann-hullámok kifejezés. Ezért lehet, hogy ilyesmi lesz a bejegyzés címe: Romagyilkosságok és Schumann-hullámok. A címbe valahogyan bele kell tenni Kopasz Zsoltot, Kecskemét vezető ügyészét is.

Tehát Kopasz Zsolt, miközben megjegyezte, hogy a romagyilkosságokról egyenként beszélni akar velünk a zenei darab után, akkor munkám végzése közben hirtelen mozdulatváltásba kezdtem és lassan, sokat sejtető mosollyal jobbra ránéztem és valami olyasmit mondtam, aminek jelentéstartalma nagyjából az volt: jól meggondolta, mit csinál? Ellenünk nem győzhet.

kettos_res_anim_gifA gyors verbális és mimikai interaktivitás során lényegében permanensen deklaráltatott az is, hogy nem fogja tudja megvédeni azokat, akiket a romagyilkosságok kapcsán, politikai vonalon, annak idején védett és védeni akart. Tehát a lényege az volt, hogy egy kihallgatás, ha akarjuk, ha beszélünk, olaj a tűzre.

Ha az ember sokat tud és eldönti, mit tár fel és mit hallgat el, akkor ő osztja a lapokat, amiként vannak projectek, amikben a titkosszolgálatok is hasonlóan működnek.

Kopasz Zsolt rám nézett, balra sandítva felém. Talán még mondott valamit. Aztán az álom véget ért.

Rákeresve kiderül: Schumann I. (Tavaszi) szimfóniája Op. 38-as sorszámmal lett ellátva.

A romagyilkosságokat megelőzően, közben és után – finoman szólva – egyetlen magyar és külföldi politikai vezetés sem jeleskedett abban, hogy az előzményeket és a tényeket feltárja. Magyarországon a legélénkebb és legagresszívebb eltussolási hadjáratott Orbán Viktor kormánya és kormányszervei folytatták, beleértve a titkosszolgálatokat is.

Ezt megelőzően leírt álmaim bejegyzési címe és elérhetősége:

Mai világkatasztrófa álmomban démoni lények lepték el a Földet
Lévai Anikóval álmodtam, Orbán Viktor feleségével (Molnár F. Árpád bejegyzése)

Molnár F. Árpád,
a HírAréna főszerkesztője,
a Multimédia Hírháttér alapító-főszerkesztője,
az Alsóörsi Hírhatár korábbi főszerkesztője
Tel.: +36/30/919-6386.

~ Szerző: Molnár F. Árpád - 2015 április 21..

3 hozzászólás to “Mai utolsó álmom: Kecskemét vezető ügyésze, romagyilkosságok és Schumann-hullámok”

  1. […] kapcsolódó irodalomból: Mai utolsó álmom: Kecskemét vezető ügyésze, romagyilkosságok és Schumann-hullámok Mai világkatasztrófa álmomban démoni lények lepték el a Földet Lévai Anikóval álmodtam, […]

  2. Ha megengeded, én is elmondok egy álmot: Még Zürich kantonban voltam, tavaly nyáron, amikor ezt álmodtam. Rengett a föld, omlottak a hegyek…közben kitört egy vulkán, a füst eltakarta az eget. Ez valahol Afrikában játszódott…nem ismertem a tájat. Néztem a menekúlöket…akik valami ismeretlen erö hatására a levegöbe emelkedtek. Lassan abbamaradt a földrengés. A füst is eloszlott. Az erö, ami az embereket felemelte, lassan leengedte vissza a földre. Aztán csend lett.súlyos, fenyegetö csend. Elindultam, találok-e sebesülteket. Amig én minden embert tisztán láttam – engem senki nem vett észre. Csak egy idös férfi látott meg, és ezt mondta:Vu ahin zol ikh gejn? Hova menjek? Furcsálltam, hogy jiddish nyelven szólt, megfogtam a kezét és vezettem magammal…szó nélkül…túl a pusztuláson…P.S álmaimat csak néhány testvéremmel osztom meg, kérlek, ne közöld, ha teheted. Köszönöm. Tiszteletteljes szeretettel Hadriel

  3. […] Barack Obama az amerikai titkosszolgálatokkal zuhant a lángtengerként lángoló Pokolba Mai utolsó álmom: Kecskemét vezető ügyésze, romagyilkosságok és Schumann-hullámok Mai világkatasztrófa álmomban démoni lények lepték el a Földet Lévai Anikóval álmodtam, […]

Vélemény, hozzászólás?

 
