Álmomban Barack Obama az amerikai titkosszolgálatokkal zuhant a lángtengerként lángoló Pokolba

barack_obama_hell_blazeBarack Obamával álmodtam 2 vagy 3 nappal ezelőtt.

Úgy indult, hogy halott apámmal mentem (az utcán) és az járt az eszemben: ha nem itta volna el az agyát és nem lenne összeférhetetlen, akkor még jóban is lehetnénk. Hiszen rokonok vagyunk és hasonló. De az alkoholizmus agykárosodást idézett elő az agyában, szétroncsolta és súlyosan patologizálta a személyiségét.

Ekkor éles hangulati élménykülönbséggel megjelent, csupa nagybetűvel, a látóterem közepén az a szó: “APA”. Az is pillanatok alatt, úgy, mintha valaki kívülről tette volna a tudatomba, és mint aki ezt nem csak nem titkolja, hanem kifejezett célja, hogy az álomfolyammal tudatosítsa, belém tudta, hogy ez a szó az amerikai titkosszolgálatokat jelenti.

A Google-be beírva az “APA” szót mindenki azt láthatja, hogy rögtön a találati lista legelején az “American Psychological Association”, tehát az Amerikai Pszichológiai Társaság ugrik elő, ami egyrészt háttérhatalmi jelszó-kifejezés (mármint az “APA”), másrészt az APA köztudottan nem csupán keresztbe-kasul össze van gyógyulva a titkosszolgálatokkal, és egy sor illegális emberkísérletet stb. végez, de több nagyon is fontos vagy permanens területen azonos a titkosszolgálatokkal. A Google-be írva, legfelül a logójuk is rögtön előugrik, ami nem más, mint az a görög betű, ami a fizikában a amerikai_pszichologiai_tarsasag_hullamfuggvenyhullámfüggvény jele.

Amint a Forrás belém tudta, hogy az “APA” egy bevetített jelkép és jelenti most az amerikai titkosszolgálatokat, hirtelen váltott a kép: Barack Obama jelenlegi amerikai elnök széttárt karokkal és lábakkal, hanyatt zuhant lefelé, mint egy lassított felvételen. Alatta mindenhol fortyogó, bugyogó tűz, amiről az az ismeret hatolt belém, ismétlődve: Pokol. Pokol.

Obama hátán – akit szemből láttam a Pokolba zuhanni, és azt is láttam, az arckifejezése alapján nem igazán fogta fel, hogy vége mindennek és ami vár rá, soha nem fog megszűnni -, tehát Obama hátán és mögötte mindenhol olyan gömbszerűre formázott, legalább főleg fém borítású szerkezetek voltak rögzülve, amikről azonnal Tudtam, hogy az amerikai titkosszolgálatok, amik – és állományuk legalább messze zömével – Obamával együtt zuhannak a örök szenvedés tüzébe.

Egy Hatalom jelzéseként láttam és éltem meg ezt, egy olyan Hatalom bevetítéseként, Aki mindent tud, és Tudja a jövőt. Az elvégzett, elkerülhetetlenként felmutatott jövőt. Tehát az álomban azt Tudtam, hogy Kommunikál velem egy Hatalom vagy a Hatalom és egyszerűen közli az igazságos Ítéletet, a rosszért Megtorlás elvégzett Jövőjét.

Obama testén hiába volt a szemeim előtt teljes takarásban a gömbszerű konstrukciók szinte összese, láttam azokat, ahogyan a próféták látnak. Láttam, ami a szemnek láthatatlan, míg néhány titkosszolgálat egy-egy részlete, másoknak akár legalább a fele kilógott Obama háta, karjai vagy akár lábai mögül, így fedve fel azt, hogy ezek mind vele együtt és mint nehezékek hullottak alá a Pokolba és a kárhozat örök tűztavába vagy tűztengerébe.

Az ébredés átfolyással, átmenetként és közben mint ismereti mélybe vésésekkel történt, megerősítve az álomban Bevetítetteket.

A kiterjesztett Megtorlásról szóló álomfilmet a Forrás konkrét támadási folyamatokra reagálta. Olyan súlyosnak Ítélte a titkosszolgálatok és az előre tolt eszköz, Barack Obama kollektív bűneit, amire válaszul ezt kellett Kinyilatkoztatnia.

Ezt az álmot már napok óta le akartam jegyezni, de a sok munka mindig megakadályozott. Pedig nyilvánvalóan prófécia. Kikezdhetetlen és eleve elrendelt.

Jó az, amikor azt tapasztalom, hogy hiába nem foglalkozom az Istennel, hiába foglalkozom ezer és ezer más dologgal, az Isten mégis hűségesebb, mint én, és helyettem Figyel, Tesz, Üzen, Végez, Cselekszik és Takarít.

Lejegyezte: molnar_rodin_szokokut_colorMolnár F. Árpád dokumentumfilmes, a HírAréna főszerkesztője, minden valószínűség szerint minden magyar idők Legüldözöttebb és Legbetiltottabb Médiája, a HÍRHÁTTÉR MULTIMÉDIA alapító-főszerkesztője, minden magyarok első HAARP- és elmeprogramozást leleplező filmjei rendezője, akit minden európai idők legtöbb Echelon-Tanúja keresett meg a világ minden részéből.
Tel.: +36/30/919-6386

A kapcsolódó irodalomból:
Mai utolsó álmom: Kecskemét vezető ügyésze, romagyilkosságok és Schumann-hullámok
Mai világkatasztrófa álmomban démoni lények lepték el a Földet
Lévai Anikóval álmodtam, Orbán Viktor feleségével (Molnár F. Árpád bejegyzése)

Reklámok

~ Szerző: Molnár F. Árpád - 2015 május 18..

3 hozzászólás to “Álmomban Barack Obama az amerikai titkosszolgálatokkal zuhant a lángtengerként lángoló Pokolba”

  1. igy van, Eli…Isten tesz-vesz, takarít – utánad is…. Figyel rád és szeret, vigyáz rád és tanit…Halld meg a szavát, mert ö mindig elküldi testvéred, hogy melletted legyen…..én is álmodtam…majd elmondom…szeretlek, szellemtestvér….

  2. Szervusz! Nahát, csípem ezt a szinkronizmust: épp most tettem ki a honlapomba az eddig féltve őrzött prófétikus álmaimat – néhányat csak -, és mit találok itt: nálad is ugyanez megy… Azonban most már rá kell(ene) kapcsolni, mert az idő nagyon elöre haladt és a tettek mezejére kell lépni. Én egyedül erre nem vagyok képes, mint ahogy mondottam volt korábban. Kb. hasonló célokért küzdünk, ez pedig: meggyőzni a hitetlen emberiséget e szupertitkos technológiák létéről. Ehhez bizonyíték kell! Meg tudnám szerezni, elő tudnám állítani, csak az a baj, hogy senki nem hisz nekem. Kicsit 22-es csapdája ez az egész ügy… Ha érdekel és akit érdekel, látogasson el a honlapomra. Üdvözletem!

  3. […] legutóbb publikált álmok: Álmomban Barack Obama az amerikai titkosszolgálatokkal zuhant a lángtengerként lángoló Pokolba Mai utolsó álmom: Kecskemét vezető ügyésze, romagyilkosságok és Schumann-hullámok Mai […]

Vélemény, hozzászólás?

 
