Álmomban Obamával beszélgettem és Angela Merkellel csókolóztam (Molnár F. Árpád)

Tegnap, álomban egy osztályteremben voltam, az első sor előtt, szemben ülve az osztállyal, amelyben néhány fő volt. Az amerikai elnök Barack Obama nagyjából hátul ült és beszélgetett, de hamarosan előre került (a középső padsor első sorába), és derűsebb, felhőtlen arccal elkezdett felém vagy velem beszélni.

Én a terem első sora előtt ülhettem valamin; ha az osztállyal szembe fordulva nézzük, akkor a jobb oldali padsor előtt.

Eztán előre fordultam, így velem szemben az osztályterem táblái helyezkedtek el. Tőlem közvetlenül balra pedig ott ült Angela Merkel német kancellár. Hamar elkezdtünk ölelkezni, majd maximum pár másodpercen belül csókolózni.

A nyelve kicsit szárazabb volt a megszokottnál, a csókolózási aktus pedig kellemes élmény volt.

Aztán felébredtem.

Az álomvetítésre 2015. július 23-án került sor.

molnar_f_arpad_repulo_harommalMolnár F. Árpád
(a HírAréna és a HÍRHÁTTÉR főszerkesztője, minden magyarok Első HAARP- és Echelon-Filmjeinek Rendezője, akit minden európai idők Legtöbb Echelon-Tanúja keresett meg).
Telefon: +36/30/919-6386.

~ Szerző: Molnár F. Árpád - 2015 július 24..

Egy hozzászólás to “Álmomban Obamával beszélgettem és Angela Merkellel csókolóztam (Molnár F. Árpád)”

  1. ​Megfejtetted már ezt az álmot? Tudod már, hogy magunk miatt ugyan, de egymásért vagyunk itt? Hogy egy másik vállalta, amit te nem – és te vállaltad, amit a másik nem mert? Tudod, hogy a Sötét Testvériség szolgálatában álló embertársakkal is összefűz egy láthatatlan kötelék? tudod, hogy egymás nélkül sose válhatnánk azzá, akik vagyunk? Persze, hogy tudod. Mindezt tudod-ezek a kérdések nem választ várnak. Ha meg is válaszolod őket – pl. gondolatban – szt erősítik meg benned amit már úgyis tudsz. Tiszteletteljes szeretettel: Hadriel​

Vélemény, hozzászólás?

 
