Orbán Ráhel agyműtéten esett át!

Most tudtam meg én is a rettentő hírt, hogy

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Orbán Ráhel agyműtétje: Dictatorus pinaforma latrina.

Orbán Ráhelt sürgősséggel szállították kórházba, és soron kívül meg is műtötték! A műtét után stabilnak nevezhető az állapota, legalábbis – hát fogalmazzunk visszafogottan – a műtét előtti állapotához képest nem beszélhetünk annyira nagyon súlyos egészségromlásról. Alább ki is derül, hogy miért nem. És ugyanezt tanúsítja egyébként annak a két agysebésznek a telefonon rögzített beszélgetése is, akik közül az egyik vezette Orbán Ráhel agyműtétjét. Itt olvasható a beszélgetés ide vonatkozó tartalma, és ami alapján kiderül, hogy legfeljebb szépészeti korrigációra lesz szükség, de mentális állapotában rosszabbodás egyszerűen nem következhetett be! Íme a két agysebész beszélgetése:

– Hú, hát most műtöttem meg az mumia_ct_mriOrbán Ráhelt!
– És mi volt?! Na, mondjad!
– Hát felnyitottam a fejét, és nem ért meglepetés, mert csak egy madzagot találtam benne.
– De ennyi minden?! És mit csináltál?! Mondd!
– Hát elvágtam a madzagot, mit tehettem volna. Azon kívül nem volt ott semmi.
– És mi történt?
– Leesett mind a két füle…

rogan_antal_nagy_gabor_tamas_jobbra_visszaneznek_text

Reklámok

~ Szerző: Molnár F. Árpád - 2016 március 8..

Egy hozzászólás to “Orbán Ráhel agyműtéten esett át!”

  1. ezt nem kell überelni….sirály!

    2016. március 8. 16:05 “Molnár F. Árpád blogja” írta, :

    > Molnár F. Árpád posted: “Most tudtam meg én is a rettentő hírt, hogy Orbán > Ráhelt sürgősséggel szállították kórházba, és soron kívül meg is műtötték! > A műtét után stabilnak nevezhető az állapota, legalábbis – hát fogalmazzunk > visszafogottan – a műtét előtti állapotához képest ” >

Vélemény, hozzászólás?

 
