Orbán Viktort baleset érte! Egyelőre csak félig sikerült rajta segíteni!

helikopteres_legimentok_racs_tamas_fopilotaA pirtói dögkútba zuhant Magyarország miniszterelnöke, Orbán Viktor. A grazi pszichiáterek által kezelt szerencsétlen elmebeteg még múlt pénteken zuhant a kútba, mata részegen, miután disznópörkölttel zabálta tele magát, és arra pedig – párttársára, Rogán Antalra gondolva, aki meggyilkolt prostituált szeretője miatt került bajba – fütyülős barackot ivott.

A nyomorult miniszterelnököt totálisan őrült állapotában sikerült a felszínre húzni egy ráerősített kötéllel. A megjelent szavazópolgárok nagy része kifogásolta ugyan, hogy a kötelet miért a miniszterelnök mellkasára erősítették, ahelyett, hogy a nyakára tették volna rá, de így is sikerült kihúzni a dögkút pereméig.

A disznómentés azonban csak félig sikerült. Már tapsolni kezdett volna az összegyűlt fideszes szavazóközönség, amikor – amint azt a felvételeinken is láthatják – váratlan dolog történt…! Szerencsétlen elmebeteg miniszterelnökünknek csak félig sikerült segíteni! A másik fele visszazuhant a dögkútba!

zombie_ketteszakad_gif

~ Szerző: Molnár F. Árpád - 2016 március 12..

2 hozzászólás to “Orbán Viktort baleset érte! Egyelőre csak félig sikerült rajta segíteni!”

  1. Ezt a videót, kicsit “túl tolták”. Attól tartok, hogy az Orbán hívőknek, akik esetleg az a szándék fordul meg a fejében, hogy ellene szavazna, kissé erős ez a látvány. A videót nézve, nekem is ez jutott az eszembe, pedig én kézzel-lábbal , amióta életemben legelőszőr láttam, hallottam a beszédeit,azóta ellene vagyok. Azt hiszem, jó ember ismerő vagyok, hogy ezt meg tudjam ítélni. Sok ezer emberrel foglalkoztam, a munkámból kifolyólag, így sok mindent megtanultam az emberek viselkedését illetően. Mikor először megválasztották, azon tűnődtem, hogy lehet, hogy okos, tanult emberek nem látják benne azt a mérhetetlen hazugságot rajta, amit a mimikája mögé rejtve, d jól ráfigyelve észre lehet venni!!!Ezt később Ő is be vallotta, mikor azt mondta”ne azt figyeljék, amit mondok, hanem azt,amit csinálok”!Én csak egy senki vagyok, már nyugdíjas, de csak egy TB. ügyintéző voltam, aki évente paragrafusokból vizsgáztam,, mert ezt kívánta meg a munkaköröm. Soha nem foglalkoztam politikával, de tolvaj senki kormány még nem volt hatalmon, aki ennyi kisembert az éhség, és kilátástalan helyzetbe taszított volna!

  2. que gusto….

    2016. március 12. 18:21 “Molnár F. Árpád blogja” írta, :

    > Molnár F. Árpád posted: “A pirtói dögkútba zuhant Magyarország > miniszterelnöke, Orbán Viktor. A grazi pszichiáterek által kezelt > szerencsétlen elmebeteg még múlt pénteken zuhant a kútba, mata részegen, > miután disznópörkölttel zabálta tele magát, és arra pedig – párttársára, > Rogán” >

Vélemény, hozzászólás?

 
