Ezt a varázslatos zenét ma álmodtam

Ma erre a zenére ébredtem (ezt a zenét álmodtam).

Gitárral egyébként dalit_ben_yakov_kami_rochandelKami Rochandel, egy perzsa származású zsidó, aki Izraelben él. Már gondoltam rá, hogy megkeresem és készítek vele interjút. Énekel Dalit Ben-yacov.

(Bejegyzés: Molnar_F_Arpad_ELI_blaze.JPGMolnár F. Árpád (ÉLI)
(A HírAréna főszerkesztője, a HÍRHÁTTÉR MULTIMÉDIA alapító-főszerkesztője, minden magyarok első HAARP- és elmeprogramozást leleplező filmjei rendezője, akit minden európai idők legtöbb Echelon-tanúja keresett meg a világ mindenféle részéből.)
Tel.: +36/30/919-6386)

 

Reklámok

~ Szerző: Molnár F. Árpád - 2017 január 4..

Egy hozzászólás to “Ezt a varázslatos zenét ma álmodtam”

  1. 2017. január 4. 20:25 Molnár F. Árpád blogja írta, :

    > Molnár F. Árpád posted: “Ma erre a zenére ébredtem (ezt a zenét álmodtam). > Gitárral egyébként Kami Rochandel, egy perzsa származású zsidó, aki > Izraelben él. Már gondoltam rá, hogy megkeresem és készítek vele interjút. > Énekel Dalit Ben-yacov. https://www.youtube.com/watch?v=fanZC” >

Vélemény, hozzászólás?

 
